Det är så jag säger det

Idag är det exakt 8 veckor kvar tills jag åker till Skövde och hämtar hem min man ! Och då spenderar vi 7 dagar tillsammans här i Sverige sen bär det iväg mot Filippinerna i 3 veckor, ska bli så fruktansvärt skönt! 2 augusti ska Ville tillbaka till Skövde och agera soldat/militär nåt/några år till och förhoppningsvis följer jag med honom♥ Får hoppas att möjligheten att hitta ett jobb är större där än här, det är ju trots allt en större stad :) Vill verkligen inte att vi ska vara ifrån varann mer... Det tar på krafterna kan man säga. Men som tur är så har jag ju min mamma, min pappa och min Sabina här :) ♥

Nej, men nu ska jag sova. Tror jag behöver sova ut ordentligt. Känner mig svullen och trött hela jag, vet inte vad som hänt.. :P



Kommentarer
Postat av: Sabina=)

tack så mycket fia:)

2010-04-18 @ 22:31:58
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0