We always survive cause were in this together

Nu är det allra sista inför resan fixat :) Vi hämtade ut pengarna idag och så har jag äntligen hittat ett par tygskor (efter att ha kollat i nästan varenda skoaffär efter ett par vita). De var ju inte världens vackraste men det får väl duga.. Resten av dagen har jag inte gjort ett dugg, är så jäkla förkyld och får fruktansvärd huvudvärk av att vara i solen, jätte roligt nu när det är fint.. Får hoppas förkylningen hinner ge sig innan fredag också!
Imorgon har jag iallafall ställt in mig på att få ligga i solen ett par timmar, får se vad huvudet säger om det. Ska försöka få med mig Ville och köpa kebab eller nåt annat imorgon också, så himla sugen på det!

Nu ska jag titta på tv en liten stund och sen sova. Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0