100504

Var iväg och sökte till skola idag :) Hoppas hoppas att jag kommer in.. Ska väl inte hoppas för mycket eftersom de prioriterar de som inte gått gymnasiet men... Jag vill!
Besiktingen av min bil igår gick iallafall bra, hade ju inte trott något annat i och för sig. Sen på kvällen åkte jag iväg och red i Öfalla. Var så längesen nu så jag hade nästan glömt hur man får igång i tölt men det gick till slut ;) Haha! Idag har jag såå ont i kroppen, mest ryggen.. Poor me! Bokade även upp mig på ridläger en helg i augusti. Massa ridning, tävlingar och på kvällen badtunna och vin ;) Så kul vi ska ha!
Nu ska jag snart följa med Sabina till Karlskoga. Hon skulle göra nåt... Inte vet jag vad men det blir säkert kul :D


Goskatt

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser att du har sökt nu, vad roligt! Hoppas du kommer in nu då :)) Jag extra-jobbar inget för tillfället, då jag vill rikta in all tid på skolan och få bra betyg. Jag har studiemedel och sen väldigt snälla föräldrar ;P Men ska du jobba något inom vården i sommar? För då har man ju lättare att kunna få hoppa in på helger och så sen under hösten :)

Fast jag kan varna dig för att man kommer ha rätt fullt upp med skolan, men det är det värt ;)

2010-05-04 @ 17:41:39
URL: http://vivelasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0