Don't look back in anger

Jobbat idag och det var hur skönt som helst. Cyklade ner till Annelie innan 6 imorse också, herregud va duktig jag blivit då.
Efter jobbet hämtade jag Jennie så åkte vi till mig och jag hjälpte henne färga håret. Blev jätte fint! :) Sen blev det pizza.. Såklart. Och gott var det. Såklart.

Imorgon blir det upp tidigt, duscha och göra mig iordning sen sticker jag in till min andra kusin i Örebro. Inte sett Malin på huur länge som helst :( Ska bli kul♥  Blir väl antagligen utgång :) Först tar vi väl en svängom på stan för jag måste till systemet och handla lite grejs.

Nu ska jag stänga mina blå och sova så sött!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahah ja de va typ linnea som vann ;P Ja de får vi verkligen göra!! Men pinnarna va ju så lätta är vann med tyngre pinnar :P

2010-05-24 @ 23:26:39
URL: http://iinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0