Drop it

Jobbat med Madde idag. Så skönt att få komma iväg och jobba istället för att vara hemma och verkligen leta efter saker som man kan göra! Hoppas jag får jobba snart igen.. :)
Var ju i Karlskoga med min Sabina igår. That bitch is c-r-a-z-y !! Köpte ett jävla läppglans för fucking jävla "ett-halvt-tusen"! Men är man worker woman så är man väl ;) Vi andra fattiglappar får nöja oss med ett läppglans för 40kr på HM. Typ.

Imorgon ska jag ta tag i mig själv och säga till på skarpen att jag ska röra på mig! Go go go.


Min mamma tyckte jag va söt i den hjälmen. Kan jag inte hålla med om.

Kommentarer
Postat av: s

hahaha du e galen! Min älskling, söt bild :D <3

2010-05-09 @ 12:05:27
URL: http://irvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0