I'm not your babe, Fernando.

Fick en cykel av farmor och farfar idag! Måste helt klart prov-köra den imorgon alltså! Har inte cyklat på år och dar tror jag så det tar väl inte så lång tid innan jag börjar låta som Lotta på Bråkmakargatan efter en stund: "Dumma cykel!". Nej då, det ska väl gå bra får vi hoppas.
Tänkte åka in till Karlskoga imorgon och köpa mig ett par nya solbrillor. Behöver liksom nya.. Och så måste jag ju ta en sista tur med min röda, fina pärla innan vi lämnar in den på tisdag. Ska nämligen hämta hem en ny golf :) Ska bli kuul! Den är såå läcker.. ! Men kommer sakna den lilla röda såklart..

Ne, dags att sova känner jag.
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0