In my head

Hej Hallå ! Nu va det så där längesen jag skrev igen.. Skärpning! Har gjort allt möjligt sen jag skrev sist; jobbat, bokat tågbiljett, varit med Sabina♥, ville har varit hemma♥, vaccinerat mig ännu en gång, m.m :)
Imorgon ska jag starta mitt jobb som målare. Haha! Ska måla om lite grejjer i mitt rum;) Så imorgon ska jag slipa lite så att färgen ska sitta bättre, eller varför man nu ska göra det. Ska även åka och besikta min bil imorgon med pappa, ska väl inte vara några problem med den pärlan;)  
Nu har jag bestämt mig för att börja plugga igen. Undersköterska och sen barnmorska, det är nog min grej:) På tisdag ska jag åka och prata med någon snubbe som ska hjälpa mig att söka. Ska bli så roligt!! :D

Nu ska jag fortsätta titta på Humorgalan!


Kommentarer
Postat av: S

japp , slutar kvart över två så efter de, vill du me snuttan -?=)

2010-05-03 @ 21:36:35
URL: http://irvins.blogg.se/
Postat av: S

ja men absolut :) ska sova nu, hör av mig imorrn (L)

2010-05-03 @ 22:08:07
URL: http://irvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0