Ny bil

Hopp, då var min lilla golf såld och nu står den nya på uppfarten. Känns både bra och dåligt, men mest bra!;) Och självklart tog pappa och jag chansen att provköra Sciroccon idag. Fyyy faaraoo vilken rolig bil!! Riktigt blås i den alltså, den bara rusade iväg. Jag trivdes och den passade mig som handen i handsken... ;)
Har varit på Cosmopharma-visning hos Emma också :) Sabina är så himla duktigt.. Hon kan den kvinnan :) As bra produkter också, man vill verkligen ha allt!! Jag köpte ett serum, för en billig peng, och... en annan grej.
Mamma kom hem med en liten present till mig förut. Fick 8 Boda Nova glas i student present förra året och har länge velat ha den karaffen som hör till också men har aldrig blivit av att jag köpt den. Har bara sett den på en hemsida också och idag när jag gick in och tittade så var karaffen slut.. Men mamma hade hittade den av en ren slump när hon var iväg nånstans med jobbet idag. Så hon köpte den till mig! Tack Mamma!!♥

Ska sova alldeles strax för imorgon bitti blir det pw tillsammans med Sabina.

  


Kommentarer
Postat av: S

auuw snuffa :) <3

2010-05-12 @ 14:30:48
URL: http://irvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0