Thoughts

Gårdagen spenderades tillsammans med Emma♥ Åt buffé på Spicy Wok och sen bara umgicks, alltid lika roligt och skönt att prata med dig gumman!
Skulle lämnat in min bil på lagning idag, men det var tydligen på fredag? Han hade skrivit 26/5 kl. 07:00 klart och tydligt på lappen men nehejdå. Fick jag gå upp kl. 6 helt i onödan också... Jaja, bara att åka tillbaka på fredag igen.
Vad som händer resten av den här dagen återstår att se. Promenad skulle vara skönt iallafall! Ska provpacka min resväska också tänkte jag.. Haha! Tar med gamla handdukar som jag kan lämna kvar där nere sen, de tar så himla mycket plats och jag måste ju ha utrymme för det jag köper där.. ;) Måste köpa nåt solskydd till håret som jag kan ta med också, frågan är bara vad.. Lanza brukar ju ha bra grejer så jag kör nog på det!


Varje dag är som ett maratonlopp

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom hit senare så hitter vi på något :)

2010-05-26 @ 12:51:32
Postat av: S

men krake då, tur att du inte missade dagen du skulle lämna bilen iaf! Ska dom kika på backspegeln ?=)

2010-05-27 @ 10:51:54
URL: http://irvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0